Is het zwemwater voor kleine kinderen te koud in Turkije eind april?

De meivakantie begint erg vroeg dit jaar. 24 april al. We willen graag met onze 2 kleintjes naar Antalya maar veel. activiteiten dan bij t zwembad hangen zullen we ook niet doen.
Is het zwembadwater dan aanvaardbaar voor kinderen of zitten ze met blauwe lippen aan de kant?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
3.9K

Antwoorden (1)

De gemiddelde temperatuur ligt tussen de 10 en 20 graden in april (in Turkije). Het zeewater is ongeveer 17 graden, een zwembad zal dus iets warmer zijn, maar voor kleine kinderen is het denk ik wel te koud. Je kan het natuurlijk wel doen als je hun goed in de gaten houd, niet te lang erin laat en daarna direct met warme handdoeken op ze wacht.