Kan je de parkeertickets voor de efteling ook van te voren kopen?

9 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tip : parkeer hm in een van de wijken , stukje lopen maar dat bespaart nog wat !

Het beste antwoord

Nee. Je kunt ze alleen bij de kassa kopen.

Je kunt een parkeerkaart kopen bij de kassa’s van de Efteling, bij de Gastenservice en bij de parkeerautomaten aan de achterzijde van de kassa's.

Als je zin hebt om ontzettend veel geld te verbrassen, dan kun je ook een abbonement kopen. Een abbonement komt vaak met een parkeerabbonement/kaart. Deze kaart kun je dan gebruiken i.p.v. deze iedere keer te betalen. Alleen zijn deze abbonementen wel veel duurder dan de €10,- die je maar 1x hoeft te betalen. Ligt eraan wat je liever doet, maar het slimste is om gewoon een parkeerkaart bij de kassa te kopen. Mocht je wel interesse hebben in een abbonement: http://www.efteling.com/abonnement