Kan ik op Kos nog steeds pinnen nu, ondanks de crisis??

Kun je, ondanks de crisis in Griekenland, wel overal gewoon pinnen op Kos?
Bedankt alvast, voor de antwoorden... :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Antwoorden (5)

Ja dankzij onze ministers hebben ze daar nog steeds euro's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor. Dat staat los van de crisis,
Mits je eigen saldo voldoende is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als een crisis hoog oploopt kunnen er raren dingen gebeuren, dan willen mensen wel eens proberen al hun geld van hun rekening te halen en raken contanten op of stopt de bank met het uitgeven van geld. Niet helemaal een gek idee dus volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm.. Dus maar wat extra contanten meenemen dus?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is niet nodig...
Tuurlijk kan dat. Zolang je saldo voldoende is kan je daar gewoon pinnen. De banken hebben uiteraard last van de crisis, maar zolang ze overeind blijven staan kan je gewoon naar de pinautomaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vrienden van ons zijn net terug van kos en hebben gewoon kunnen pinnen, wij zijn net terug van samos en je merkt helemaal niks van de crisis op de griekse eilanden!

Toegevoegd na 1 minuut:
dus ja je kunt gewoon pinnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pinnen is geen enkel probleem op Kos. Wat wel voor kan komen is dat een geldautomaat aan het einde van het weekend leeg is. Vooral de drukke geldautomaten in Kos Stad hebben soms te maken met dat probleem.

Iets waar je wel mee te maken kunt krijgen is het niet accepteren van creditcards. Steeds meer Griekse ondernemers weigeren betalingen met creditcards.