Wat is het belangrijkste om mee te nemen op vakantie?

Dit weekend ga ik op vakantie, nog geen idee waar naartoe. Ik ga camperen, waarschijnlijk in 'de bergen'...
Wat is nou het allerbelangrijkste om mee te nemen? (tent ligt al in de auto..;)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Antwoorden (10)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een regenjas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reisdocumenten ( paspoort , ID-kaart ) , navigatie , evt. medicijnen ( pijnstillers , laxeer / stop-middelen , etc. ) en een hele hoop goeie zin .......
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kookgerei,paspoort,zaklantaarn,paar kaarsen,lucifers,plastic zeil,fles water.
Veel plezier en mooi weer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dikke sokken voor 's avonds - in de bergen zijn de nachten vaak koeler dan hier ( en nu met dit kille weer heb ik die ook maar weer opgezocht)
Echt goede schoenen, voor als je de bergen ingaat.
Lekker boek, of iets anders wat je graag doet.
Schepje om een watergeultje om je tent te kunnen graven, zodat er geen water je tent inkomt, mocht je een bui krijgen.
Fijne vakantie !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je gaat kamperen is het handig om even een checklist te maken. Dat kan je zelf doen in Word of Excel en die kan je elk jaar aanvullen. Hierop kan je ook belangrijke nummers zetten zoals nummers van paspoorten, nummer van de alarmcentrale e.d.

Ik maak zelf altijd een checklist die ik groepeer op zaken die in de auto komen, zaken die in de caravan komen, in de dissel etc. Dat maakt het voor mij makkelijker met inpakken. Ik heb een apart lijstje voor zaken die ik moet checken voor de sleutel in het slot gaat. Dat voorkomt dat je na 10 km toch gaat twijfelen of het gas uit was.

Online zijn er ook tal van checklists te vinden zoals deze:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
slaapmat, warme deken of slaapzak, goede tentharingen, extra accu voor je zaklamp, die je ook niet mag vergeten trouwens, droog voedsel in zakjes of blik, druivensuiker, goede kaart van de omgeving, koelbox of tas, kussen, stoeltje om van het uitzicht te genieten, vliegenhor voor over het eten, klein tafeltje, anti-insectenspray, voldoende bescherming tegen zon, barbecue of iets dergelijks, voldoende gas voor je kookstelletje, kaarsen, lucifers, "noodsetje"droge kleding, vuilniszakken of plastic tassen, toiletspullen, de pil (?)en andere medicijnen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Genoeg geld. Als het dan de hele week gaat stortregenen, kun je een hotel binnenstappen en een kamer huren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-Je pasport
-Geld
-Eten
-Drinken

Verder heb je niks nodig, want andre spullen kun je kopen met het geld :p

Toegevoegd na 2 minuten:
Oja kleren en een pinpas is natuurlijk ook hartstikke handig ;)