kan ik de spullen die ik in een hotel vergeten ben terug krijgen?

Ik ben mijn (eigen) kussen vergeten in een hotel in Engeland het hotel heette premier inn in bradfort yorkshere hoe kan ik deze terug krijgen hij had namelijk veel sentimentele waarde maar zag er wel oud uit

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
4.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn meerdere Premier Inn hotels in regio Bradford, maar waarschijnlijk is het deze: http://www.premierinn.com/en/hotel/BRACEN/bradford-central
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Stuur een mail en snel ook . Ik zelf heb bijzonder goede ervaringen op dat gebied ( Engelse hotels ) m'n vergeten spullen kwamen mooi verpakt bijna nog voor mij thuis . Dus direct toen een mail gestuurd toen ik nog onderweg was . Bedank ze voor de goede service bla bla en stel de vraag . Succes.

Het beste antwoord

Direct het hotel bellen en vragen of ze jouw kussen hebben gevonden.

Vervolgens met hen overleggen hoe je het kussen het beste terug kunt krijgen.

Sommige hotels sturen het als service gratis op. Maar dat geldt vooral voor de wat luxere, en dus duurdere hotels. Een normaal hotel zal het kussen best terug willen sturen, maar zal daarvoor de verzendkosten vergoed willen zien. Overleg met het hotel of zij het kussen alvast opsturen en erop vertrouwen dat jij het geld zult overmaken, of dat ze eerst geld op hun rekening willen zien voordat ze het kussen zullen opsturen.

Als je iemand kent die in die buurt komt en die voor jou het kussen zou willen ophalen bij het hotel en meenemen naar jou, kun je dat ook met het hotel overleggen.

Het allerbelangrijkste is echter: zo snel mogelijk contact opnemen met het hotel, zodat zij weten dat jij aan het kussen bent gehecht en ze het dus niet mogen weggooien of weggeven aan bijvoorbeeld een daklozenopvang.

Cryofiel