kan ik waterpijp kooltjes en tabak kopen in amerika?

Ik ga binnenkort met school naar new york en het leek mij wel leuk als ik daar een beetje kan waterpijp roken in new york, de waterpijp kan kk gewoon meenemen in mn koffer maar kan ik daar tabak en kooltjes kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
tinus1969
9 jaar geleden
Hoe oud ben je?
tinus1969
9 jaar geleden
Houd er verder rekening mee, dat zelfs als je al 21 bent, roken in de meeste openbare plaatsen en hotels niet is toegestaan, en dat het meenemen van een waterpijp tot hele nare vragen kan leiden bij immigratie/paspoortcontrole (het soort vragen waardoor je het land niet in mag).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou je waterpijp lekker thuislaten. De Amerikaanse douane is echt heel erg streng en dit kan tot hele lastige vragen lijden. Als je geen zin hebt om lang bij de douane bezig te zijn zou ik hem thuislaten

Antwoorden (1)

ja dat kan, sterker nog, in Amerika verkopen ze ook tabak in gel vorm genaamd İce Drops. Dit schijnt minder schadelijk en meer smaak te bevatten.