In hoeveel dagen reis ik van NY, JFK airport naar mount rushmore en dan naar denver colorado. Ik ben 18?

Ik wil vanaf new york met de auto naar north/south dakota en dan daar een paar dagen blijven. Dan door naar denver colorado. Ik wil niet als een zombie aankomen dus hoeveel km moet ik per dag reizen en hoelang doe ik daar over. Met de auto is het ongeveer 3500km. 3000km van NY naar mount rushmore en 500km van mount rushmore naar denver.

(Antwoord moet dus zijn: je reist ongeveer in X dagen naar mount rushmore. Daar blijf je Y dagen. En dan duurt het nog Z dagen om in denver te komen.)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt. Kijk naar mijn vorige vraag. Van wat ik heb gezien heeft EZ rent a car een leeftijdsgrens van 18 jaar met vergoeding. Dus moet kunnen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom vlieg je niet eerst door naar Denver, dat scheelt dan toch weer 2.500 kilometer in de auto?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Omdat ik ook een paar dagen in NY wil blijven en ik wil eindigen in denver omdat daar familie woont. Dan zou ik bijv. Eerst naar north/south dakota vliegen en vanaf daar met de auto naar denver maar weet niet of E-Z rent a car vanuit north/south dakota autos verhuurt. Dan dr bij. Het is een vraag dus het staat nog niet vast dat ik het doe. Ik vraag me alleen af hoeveel tijd me dat kost
paulus811
9 jaar geleden
Ik woon in New York en het is een grote stinkstad.

Antwoorden (1)

Meer dan 500 km per dag is inderdaad niet aan te rijden. Je kan er wel eens een uitschieter tussen hebben zitten, maar na een aantal dagen 500 km te hebben gereden in de Verenigde Staten, wil je ook wel eens je rust pakken. Daar komt nog bij dat je 18 bent? Dan wordt het huren van een auto extra moeilijk. Veel maatschappijen verhuren geen auto's onder de 21 jaar en daar komt dan nog een extra toeslag bij. (tot 25 jaar, under age toeslag) Laat je goed informeren bv op Fora.