Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je 2 visums tegelijk in paspoort hebben terwijl je nog niet in 1 van die landen bent?

Beetje lastige vraag om die in 1 zin te verworden. Maar hier luid de vraag.

Ik ga in Kuala lumpur mijn visum voor India aanvragen. Nu wil ik echter van india naar china vliegen. Kan ik dan in Kuala lumpur ook al mijn visum voor china aanvragen? Ik wil dit namelijk niet in India doen omdat dit gewoon extra tijd kost en die heb ik in India niet maar wel in Kuala Lumpur.

Ik hoop dat iemand mij hier informatie kan over geven of kan doorverwijzen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
870
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad je aan de ambassades van de desbetreffende landen te bellen of de visumdienst. Uit ervaring weet ik dat het soms heel ingewikkeld in elkaar kan zitten. Vooral landen als India, China enz. Vraag het aub daar even na om problemen te voorkomen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

In principe kán je 2 visa tegelijk in je paspoort hebben staan. Alleen kan jij niet een visum voor China in Kuala Lumpur aanvragen, omdat je niet uit dat land komt. Je zal dus ofwel hier in Nederland al naar de Chinese ambassade moeten gaan, ofwel pas in China op het vliegveld je visum moeten aanvragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding