Mag je met een Spaanse huurauto Gibraltar in?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij de meeste verhuurbedrijf mag je gewoon met de auto naar gibraltar. Maar mail voor de zekerheid gewoon het auto bedrijf. Wij hebben in 2009 met kras een fly drive gedaan en daar mocht het gewoon. Erg grappig als ke over de grens gaat. Eerst hoor je spaans. Su pasaporte. En een monuut later hoor je your pasport please. Let wel op de wachttijden bij de grens kunnen soms erg lang zijn. Zoals ik al schreef. Neem je paspoort/id kaart mee

Dat ligt eraan wat je hebt afgesproken met degene bij wie je de auto huurt. Soms is het duurder als je naar het "buitenland" wilt. Maar ik weet dat je vanuit Spanje bij de meeste verhuurders ook naar Portugal mag, dus naar Gibraltar mag misschien ook. Ik heb het net opgezocht bij Google, :: Auto huren in Spanje" en net gedaan of ik er een wilde huren en toen de voorwaarden gelezen. Daarin stond dat ze een extra verzekering kunnen vragen als je naar het buitenland wil. Dus, kijk ook eens op internet bij verschillende bedrijven, dan kom je er wel uit.

Bronnen:
http://www.holidaycars.com/autoverhuur/Spa...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100