Ik wil voor een jaar naar canada en daar wonen en werken maar een voorwaarde is dat als ik daar kom dat ik een goede zorgverzekering heb,wat te doen?

Weet iemand een voorbeeld van een verzekeringsmaatschappij waar ik terecht kan voor zon zorgverzekering en die niet te duur is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zag volgens mij ergens een keer eentje die iets 670 euro voor een jaar kostte maar kan die nietmeer terugvinden. Maar iets in die richting zoek ik dus, onder de 1000 euro premie voor een jaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Oom verzekeringen is een goede verzekering voor mensen die tijdelijk naar het buitenland gaan.

Toegevoegd na 1 uur:
http://www.oomverzekeringen.nl/ Als je aan voorwaarde doet, kan het inderdaad vrij goedkoop. Kijk maar op de website :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Informeer eens bij College voor Zorgverzekeringen, Postbus 320, 1110 AH Diemen, 010 428 95 51