Welke vissen zie je als je gaat snorkelen in de Middellandse Zee?

Ik ben wezen snorkelen aan de zuidkust van Kreta.Ik heb daar allerlei vissen gezien en ben nu benieuwd wat het voor soorten zijn. Is er een site waar je afbeeldingen kan zien met de namen en beschrijving erbij? Als ik Google kom ik alleen op sites met vissen die je kunt eten of grotere die je kunt vangen.

Toegevoegd na 8 uur:
Het eerste antwoord dat ik kreeg is een link naar een site, maar dat betreft de grotere vissen die gevangen worden, dat zijn heel andere dan die je te zien krijgt bij het snorkelen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
6.3K

Antwoorden (1)

Op deze site (zie link) staan wel veel vissen met beschrijving en afbeelding die je kan zien tijdens het snorkelen of duiken in Griekenland.