kan de Amerikaanse overheid zien of ik een strafblad heb?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Ritsuka
7 jaar geleden
als jij naar Amerika wilt reizen, kunnen ze het misschien wel zien. Ligt er aan hoe zwaar hetgene is dat er op staat denk ik.
fremar
7 jaar geleden
Het is bovenal grotendeels geautomatiseerd. Vooral als je naar de Verenigde Staten vliegt, maar in toenemende mate ook als je naar andere landen gaat.
Op veel verschillende momenten, vaak nog lang voor je überhaupt naar Schiphol vertrekt, wordt je informatie verzameld, bewerkt, gewogen en gebruikt om te bepalen óf je op het vliegtuig mag stappen en onder welke voorwaarden.
https://decorrespondent.nl/2675/dit-gebeurt-er-allemaal-achter-de-schermen-als-je-naar-de-vs-vliegt/130264475-b9f887ba
Utrecht
7 jaar geleden
Je zal het zelf al moeten melden bij de ESTA aanvraag. En bij antwoord JA, zal je een visum moeten aanvragen....

Antwoorden (1)

Zodra je gaat reizen naar de unites states zullen zij je kunnen natrekken op diverse achtergronden. Hierbij kan ook het strafblad worden opgevraagd indien dit wenselijk is