Als je een parkeerplaats heb gereserveerd bij schiphol, mag je dan ook eerder of later arriveren dan de afgesproken tijd?

We hebben een parkeerplaats gereserveerd bij schiphol om 4 uur smorgens maar vragen ons af of je qua parkeerplek ook om 3.30 uur of 4.30'uur kan komen? We checken in op kenteken.

Toegevoegd na 52 seconden:
Het gaat om lang parkeren p3.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
4.3K

Het beste antwoord

Dat kan, zie de algemene voorwaarden.
Hierin staat:
4.2 Het is mogelijk om op een eerdere of latere datum/tijd dan de ingangsdatum van de Parkeerperiode de Parkeeraccommodatie in/op te rijden, alsmede op een eerdere of latere datum/tijd dan de einddatum van de Parkeerperiode de Parkeeraccommodatie te verlaten, onder de volgende voorwaarden...