Ik ben 17 jaar en ben op vakantie in thailand met mijn ouders, ik wil eerder terugvliegen, maar heb ik daar toestemming van mijn ouders voor nodig?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En hoe ga je dat betalen? Omboeken zal geld kosten. Of een volledig nieuw ticket kopen, is niet goedkoop
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wil je ertussenuit knijpen? Vertel je het je ouders niet omdat je anders niet mag? Ik zou heel goed nadenken voordat ik zoiets zou doen. Succes!

Antwoorden (2)

Je bent nog geen 18 dus je ouders bepalen waar je bent en verblijft. Dus zonder hun toestemming kan je niet weg.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ik vlieg terug naar het land waar ik ben geboren en een paspoort van heb, veranderd dat de zaak niet?
Als je boven de 16 bent zal dit geen probleem zijn, de meeste luchtvaartmaatschappijen willen tot 16 jaar een brief met toestemming van de ouders. Kijk dus even op de site van de maatschappij waarmee jullie vliegen. Bij KLM is het geen probleem.