Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat gebeurt er in the london dungeon?

Ik vraag me af wat je precies kan verwachten in de london dungeon, ik ga in oktober samen met een vriend een paar dagen naar London, en ik wil graag naar de london dungeon maar hij wil er niet mee naar binnen, hij denk dat er mensen rond lopen (wat natuurlijk zo is) die uit het niets je in een keer aanraken, vastpakken of ontzettend laten schrikken. ik weet niet of dit zo is, ik ben er nooit geweest maar wil wel graag dat hij mee gaat. maar zolang ik hem niet kan overtuigen dat het niet zo is, wil hij niet mee.

hoop dat iemand een beetje beeld kan schetsen hoe het er aan toe gaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ben er met mijn zoon geweest, het is een middeleeuwse griezelmuseum. Het gaat terug in de tijd gaat van toen. Er zijn een veertigtal exposities in ondergebracht. Deze handelen alle over het gruwelijke verleden en tonen onderwerpen als de Grote brand van Londen, de Tower of London, Hendrik VIII en Jack the Ripper.
In donkere gangen passeert men voorbij heksenverbrandingen, koken van mensen, afhakken van hoofden, vierendelen en radbraken,... kortom de vindingrijkheid van de mens op het gebied van folterpraktijken. Een bootje voert je langs de onderwereld van Londen.

Het is niet zoals een spookhuis dat je aan het schrikken wordt gebracht door iemand die plots "boeh" roept, maar natuurlijk zie je wel de gruwelijkheden die toen hebben plaatsgevonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toen wij er naar toe gingen was hij 15

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding