visum turkije via internet visum betaal ik 25 euro; in turkije op de airport een visum(zegel) koop betaal ik dan ook 25 euro of 15 euro zoals 2013?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (4)

Op het vliegveld van Turkije kan je tot 1 augustus ook nog een visum kopen die daar nu ook € 25 kost.
9 jaar geleden
zondag
9 jaar geleden
Tot 1 november.
Hai
Net terug uit Turkije.
Je kunt het beste in Nederland het visum al regelen via internet. In Turkije sta je anders lang in de rij en wij konden zo doorlopen.....
Wij hebben 25 dollar betaald. Dus zo'n 17 euro.
Website: https://www.evisa.gov.tr/en/
Je krijgt ze dan direct via de mail!
Moet wel met creditcard.
Er is ook een Nederlandse website waar je met Ideal kunt betalen, maar daar kost het 25 euro!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op de site van D-Reizen staat dat het visum nog tot 1 november 2014 op de luchthavens in Turkije te krijgen is en dat het daar ter plekke €25 kost. Je kan met pin of cash betalen.
9 jaar geleden
Voor het reizen naar Turkije is een visum verplicht, deze kan op het vliegveld worden gekocht (lange wachtrijen), aan de Turkse grens of online bij www.evisa.gov.tr/en/. Een visum kost online 20 dollar (15 euro) per persoon, aan de grens en op het vliegveld 25 euro. Het hoeft niet je eigen creditcard te zijn, online betalen mag ook met een creditcard van familie of vrienden. Het visum is 90 dagen geldig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De Turkse overheid is op dit moment bezig met het bouwen van een nieuwe website (op bovenstaande link) Deze moet ook Nederlands gaan spreken en betalen met Ideal moet dan ook mogelijk zijn. Maar wanneer deze nieuwe site gaat draaien, is mij niet bekend. De wachtrij op Turkse luchthavens kan ik je in ieder geval ontraden,