Hoe werkt het als iemand je sponsort als immigrant?

mijn vriendin heeft een baan. zij is 6 jaar ouder dan ik. Zij wil mij wel gaan sponsoren als we uiteindelijk een goed bedrag hebben gespaard. Ik studeer nog.

Als mijn vriendin mij sponsort, kan ik dan ook gelijk mee verhuizen of is dat niet mogelijk. Is het dan beter om een student visa aan te vragen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

In welk land wil je na toe? Als je in Australië bent kan een persoon je niet sponsoren. Maar een studenten visa geef je het recht om maar 25 uur te werken...