In welke landen is het in de winter 25 graden?

Moge het duidelijk zijn: het begint weer kouder te worden en de energiekosten zijn hoog. Ik ben daarom aan het kijken naar warme landen om misschien een paar weekjes te vertoeven. Waar op vakantie voor winterzon?

een jaar geleden
1.8K
ronron1212
een jaar geleden
Die vakantie zijn echt wel duurder
tinus1969
een jaar geleden
Ook op vakantie moet je cb iig op circa 10-15 grafen blijven staan. En vakantie is waarschijnlijk duurder dan je energierekening.

Antwoorden (2)

In Egypte is de temperatuur in de winter rond de 25 graden. Op de Canarische Eilanden ligt de temperatuur een paar graden lager maar daar schijn het ook prettig vertoeven te zijn in de winter. Ik ben zelf een keer in november in de Algarve geweest en toen was het daar 27 graden!
een jaar geleden
jodyenboyke
een jaar geleden
Inderdaad Egypte, Rode Zee, temperatuur nu 25-29 graden, gemiddelde temperatuur december/jan./febr is 22 graden, soms iets meer wind, achter je windscherm heerlijk. Wel vroeg donker 16.00. 's avonds vestje en lange broek nodig, en opstaan met 21 graden is heerlijk!
ronron1212
een jaar geleden
Egypte is niet een van de veiligste landen
https://www.nederlandwereldwijd.nl/reisadvies/egypte
In de wintermaanden is het op verschillende bestemmingen ideaal weer voor een zonvakantie. Op de Canarische Eilanden is het jaarrond heerlijk weer. De meeste reizigers kiezen daarom voor een winterzonvakantie naar Tenerife, Gran Canaria, Fuerteventura of Lanzarote. Ook in Egypte, de Dominicaanse Republiek, Mexico en Dubai kun je terecht voor winterzon. De temperaturen liggen op al deze bestemmingen sowieso boven de 20 °C, met regelmatige uitschieters tot wel 30 °C.