Waar ik vind een overzicht van populaire spaanse bestemmingen?

Waarnaartoe op vakantie in Spanje? Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar inspiratie van leuke Spaanse bestemmingen.

een jaar geleden
1.2K
tinus1969
een jaar geleden
Wat vind jij leuk om te doen? Wat verwacht je? Je vragen komen op mij ook tegenstrijdig over: hier vraag je om populaire bestemmingen, in een andere vrasg juist om rustige.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
https://www.startpagina.nl/v/vakantie/zonvakantie/vraag/710660/steden-bezoeken-tijdens-reis-spanje/#1796596

Antwoorden (3)

Puerto del Carmen (Lanzarote)
Málaga (Costa del Sol)
Ibiza-Stad (Ibiza)
Valencia
Nerja (Costa del Sol)
Voor een kindvriendelijke vakantie in Spanje reis je af naar het eiland Menorca, dat niet zonder reden de bijnaam buggy-eiland heeft gekregen. In het bijzonder in de badplaats Cala’n Bosch komen families maar al te graag. De stranden liggen beschut in fijne baaien en lopen stuk voor stuk langzaam af in zee.
een jaar geleden
Het land van de tapas wordt gezien als een populaire culinaire bestemming. Dit maakt Spanje ook een ideale vakantiebestemming voor mensen die van lekker eten en drinken houden. Spanje kent veel populaire regio’s zoals Costa del Sol, Costa Brava, de Balearen en de Canarische eilanden. Wanneer je een van de eilanden zoals Gran Canaria of Mallorca bezoekt, zul je zien hoe mooi deze eilanden zijn. De cultuurrijke steden, mooie eilanden en het prachtige binnenland zijn al reden genoeg om je vakantie in Spanje te vieren.
Er zijn verschillende websites waar je een overzicht kunt vinden van populaire Spaanse bestemmingen, zoals TripAdvisor, Lonely Planet en Booking.com. Ook kun je informatie vinden op de website van het Spaans Verkeersbureau.
10 maanden geleden