Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

vraag over plaats in spanje

mijn vraag is 15jaar geleden ben ik met mijn ouders naar spanje gegaanop vakantie regio benidorm -alicante daartussen huurde wij een huisje nu zijn wij op een dag naar een safaripark gegaan waar wij met de auto volledig konden doorrijden met op het einde een speeltuin eraan dit was een park dat met eigen auto kon en met een huurauto nu zou ik dit graag met mijn kinderen eens gaan bezoeken omdat die safari me zo is bij gebleven maar het probleem is noch ik of men ouders weten nietmeer waar dit juist ergens is of was en of dit nog wel bestaat zou iemand me hierbij kunnen helpen aub

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
829
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wow ; lang leve de interpunctie en de hoofdletters....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zou een goeie oefening zijn voor groep 6 van de basisschool. Mijn dochter moet van die oefeningen maken: Herschrijf de volgende tekst met hoofdletters, punten en komma's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit wordt mij zelfs teveel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het safaripark is er zo te zien nog.
Aan de hand van Internet of wellicht met behulp van een reisbureau moet het prima mogelijk zijn een vakantie in de buurt daarvan te arrangeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn er zelfs twee....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bedoel je Terra Murcia misschien?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarschijnlijk Vergel safari park hier kun je met de auto doorheen. Overigens is Terra natura ook een aanrader in benidorm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat moet Terra Natura zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding