Veiligheid Ryanair ?

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoe veilig is Ryanair nu nog ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed (korte vraag=kort antwoord)
gvrox
10 jaar geleden
Wat bedoel je met "nu nog" ? Is er recentelijk iets veranderd ?

Het beste antwoord

Alle Europese maatschappijen zijn veilig. Europese regelgeving is zeer streng en daaraan voldoet Ryanair. Laat je niet gek maken door de media hype rond Ryanair. Het is opvallend dat incidenten bij Ryanair gelijk de media halen, terwijl vergelijkbare incidenten bij Transvia en Air France dit niet doen

Toegevoegd na 15 minuten:
Ryanair is overigens in de bijna dertig jaar van haar bestaan nog nooit bij een ongeluk betrokken geweest Kunnen we van de Air France/KLM groep niet zeggen