Zijn er net buiten de steden in de algarve voetpaden?

We zijn op vakantie in een hotel net buiten quarteira en het is ongeveer een half uur lopen naar het centrum. Nu was ik benieuwd, zeker ivm kinderen, of je veilig kunt lopen langs een weg. Zijn er bijv voetpaden of fietspaden of kan je op zijn minst veilig in de berm lopen? Dank u!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik ben onlangs in Algarve en er net buiten geweest . Op bepaalde plaatsten is er een fietspad waar je ook op kunt wandelen . (Ik vind ze echt NIET veilig )