Bedoel je het 'Tentstation'?
Daar hoef je niet te reserveren als je met een kleine tent komt, ze hebben genoeg plekken voor niet te grote kampementen.
Mocht je met een camper of caravan komen, dan kan je maar beter wel reserveren, want die plekken zijn daar schaars!
Veel plezier daar! Het is een simpele camping maar de locatie is fantastisch!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Enige antwoord en best een goeie ;)