Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een betrouwbare website waar ik een vakantiehuis aan het Gardameer in Italie kan boeken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Ik heb deze zomer een vakantiehuis aan het gardameer geboekt op vakantiehuizen-italie.nl. Prima website
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.micazu.nl/vakantiehuis/italie/gardameer/

VEEL SUCCES!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Topictravel is al jaren een zeer betrouwbare aanbieder van vakantiehuisjes waaronder bij het Gardameer. Ik heb een link toegevoegd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn heel veel betrouwbare boekingssites. Zie de bron met een overzicht. Kijk bij de rubriek Europa of specifiek de rubriek Italië.
Let er op of de reisorganisator is aangesloten bij het ANVR.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
www.homeaway.nl

Hierbij kun je accommodaties huren van particulieren. De keuze en prijzen verschillen van ontzettend goedkoop tot belachelijk duur. Zelf maak ik ook gebruik van deze website en heb nog nooit problemen gehad. Het voordeel is dat je in contact komt met de gene van wie je het huurt, zodat je nooit voor vervelende verrassingen komt te staan. Ik hoop dat je iets leuks zal vinden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een aantal goede sites worden hierboven al genoemd. Een aanvulling hierop is Belvilla en airbnb.com . Maar er zijn heel veel andere betrouwbare sites.

Drie tips om een miskoop te voorkomen

- Boek je bij een Nederlandse touroperator (en betaal je met overschrijving of Ideal) , let er dan op dat deze bij de SGR (stichting garantiefonds reisgelden) is aangesloten. Of een organisatie bij de ANVR is aangesloten is totaal niet van belang.

-Het aanbod bij buitenlandse organisaties is vaak veel leuker en goedkoper. Altijd een organisatie/website door Google halen. Bij ellende komt dat er meestal gelijk uit.

-Doe een Buitenlandse aanbetaling ALTIJD met een creditcard. Bij het niet nakomen van de overeenkomst kan je dan terugvallen op de garantieregeling van je creditcardmaatschappij en ben je in ieder geval nooit je geld kwijt.

Toegevoegd na 15 minuten:
Novasol is ook wel een aanbieder met soms een verrassend aanbod
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan nog 2 sites toevoegen die van meerwaarde kunnen zijn:
- www.sunclass-tignale.com/nl Een NL/D vakantiepark waar je rechtstreeks van NL eigenaren kan boeken (even een mailtje naar de NL beheerders) of facebook.com/sunclass
- www.gardafriends.com voor als je werkelijk alle ins en outs van het meer wil ontdekken.

Let er ook even op WAAR je je vakantie wilt houden - het Gardameer is groot - de zuidkant is warm en vlak en heeft campings.
De noordkant is bergachtig met rotsstrandjes en is beter geschikt voor actieve vakanties
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding