kun je zogenaamde open vliegtickets ook met korting kopen?

stel je wilt naar bangkok, datum vertrek is bekend maar je weet niet hoe lang je in het land blijft.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Je kunt open vliegtickets met zgn korting kopen maar tickets hebben geen vaste prijs al willen ze je dat wel laten geloven.
Een goedkope open ticket kopen is een kwestie van goed zoeken en kijk heel goed naar de voorwaarden van het ticket om niet voor dure of met vervelende gevolgen te maken te krijgen.