Wie weet er een goede Europese fietsrouteplanner?

Wij zijn van plan om naar spanje te fietsen via de belgishe ardennen, maar we vinden nergens op het internet een goede routeplanner voor de fiets,
Wie kan ons wat tips geven? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Gebruik voor het plannen geen routeplanner, maar gewoon ouderwetse Michelin kaarten. Daar staan de mooie wegen duidelijk (groen) aangegeven en je hebt een veel beter overzicht dan op een routeplanner/TomTom.

Toegevoegd na 28 seconden:
En dan niet een kaart van bv heel Frankrijk of Spanje, maar de deelkaarten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een gps is heel handig en makkelijk mee te nemen. Maar als je het via een site wilt doen zou ik deze site gebruiken: http://www.fietsrouteplanner.eu/
Hij is heel makkelijk in te vullen en geeft duidelijke stukken aan in de route die je wilt fietsen.

Ik hoop dat je er wat aan zult hebben!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja of de fietsroutekaarten van de ANWB! Die zijn ook super handig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je op deze site al eens gekeken :
http://www.fietsroute.org/Fietsrouteplanners.htm