Sta ik nog gesignaleerd in het opsporingssysteem ?

Ik heb n taakstraf met goed gevolg afgerond. Staat dat dan nog geregistreerd ivm mijn vakantie naar Turkije? En een openstaande belastingschuld, levert dat ook problemen op?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je voor je antwoord, ik vertrek van Eindhoven. Zeker hetzelfde verhaal. Ik weet overigens niet of ik wel gesignaleerd sta? Er is wel een schuld maar ik heb geen brieven of deurwaarders aan de deur gehad van de Belasting.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Belasting zou ik me niet te druk om maken als die je zoeken dan merk je dat heel snel en je staat pas gesignaleerd als ze je niet kunnen vinden

Antwoorden (1)

Als je een opgelegde taakstraf met goed gevolg hebt afgerond, dan is daarmee de straf afgedaan. je zal dan voor die straf niet meer gesignaleerd staan.

een belastingschuld kan zeker problemen opleveren als je op schiphol door de douane wil. zorg er dus voor dat je deze schuld eerst betaalt. anders kan het maar zo zijn dat je je vliegtuig mist.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je voor je antwoord, ik vertrek van Eindhoven. Zeker hetzelfde verhaal. Ik weet overigens niet of ik wel gesignaleerd sta? Er is wel een schuld maar ik heb geen brieven of deurwaarders aan de deur gehad van de Belasting