Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Sta ik nog gesignaleerd in het opsporingssysteem ?

Ik heb n taakstraf met goed gevolg afgerond. Staat dat dan nog geregistreerd ivm mijn vakantie naar Turkije? En een openstaande belastingschuld, levert dat ook problemen op?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je voor je antwoord, ik vertrek van Eindhoven. Zeker hetzelfde verhaal. Ik weet overigens niet of ik wel gesignaleerd sta? Er is wel een schuld maar ik heb geen brieven of deurwaarders aan de deur gehad van de Belasting.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Belasting zou ik me niet te druk om maken als die je zoeken dan merk je dat heel snel en je staat pas gesignaleerd als ze je niet kunnen vinden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je een opgelegde taakstraf met goed gevolg hebt afgerond, dan is daarmee de straf afgedaan. je zal dan voor die straf niet meer gesignaleerd staan.

een belastingschuld kan zeker problemen opleveren als je op schiphol door de douane wil. zorg er dus voor dat je deze schuld eerst betaalt. anders kan het maar zo zijn dat je je vliegtuig mist.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je voor je antwoord, ik vertrek van Eindhoven. Zeker hetzelfde verhaal. Ik weet overigens niet of ik wel gesignaleerd sta? Er is wel een schuld maar ik heb geen brieven of deurwaarders aan de deur gehad van de Belasting

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding