Ik heb mijn boarding pass van Ryanair net geprint, is hetgene onder de stippellijn het ticket?

Aangezien ik heb geboekt via Cheaptickets en er staat in de boekingsbevestiging van Cheaptickets dat dat het e-ticket is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K
gvrox
10 jaar geleden
Een boarding pass is eigenlijk geen ticket, maar het is het enige dat nodig is om in te stappen. Neem wel de hele pagina mee, de onderste strook wordt op het vliegveld afgescheurd en ingehouden, de bovenkant moet je bij je houden. Let er ook op dat voor elke vlucht een boarding pass is; als je terugvlucht binnen 15 dagen van nu is, dan kun je die ook al uitprinten (tenzij je al weet dat je ook op de plaats van bestemming dit uit kunt printen). Als je op het vliegveld zelf aan de balie nog een boarding pass moet laten uitprinten dan gaat dat veel extra kosten (40 euro als het intussen niet meer is).

Antwoorden (1)

Ja, dat is het ticket. Maar je kunt ook het hele A4tje meenemen op reis.
Plaatje bij antwoord
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je MOET het hele A4'tje meenemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet inderdaad alles meenemen. Het onderste deel wordt er uiteindelijk afgescheurd.