Waar moet ik rekening mee houden al blijf ik een maand op de galapagos eilanden?

Ik weet nu hoe ik er een maand kan blijven, ik boek 3x achter elkaar een hotel. en ik neem nog een cruise voor 8 dagen. Maar wat moet ik niet vergeten, of wat kan handig zijn mee te nemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/manieren-verblijven-galapagos.287107 Je hebt op deze vraag genoeg antwoorden gekregen en genoeg sites. En als je zo veel geld hebt dat je daar een maand kan verblijven , dan kun je ook een koffer meenemen met de spullen die je voor een maand nodig hebt. Plus een verrekijker.

Antwoorden (2)

Neem je goede humeur mee en je ontdekkingszin.

Een paar goede wandelschoenen en anti-insectenspul.

En genoeg geld om ter plaatse de leukste en interessantste uitstapjes te boeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- een verrekijker
- een zaklamp
- US dollars in kleine coupures,
- houd rekening met het entreegeld wat je bij aankomst moet betalen.
- goede wandelschoenen
- adapter, fototoestel, filmcamera

bijgaand een handige site over het verblijf daar
http://www.ontdek-ecuador.be/galapagos/eilanden.htm

Toegevoegd na 3 minuten:
zonnebrandcreme met een hoge factor!