Italië , Frankrijk hebben alles , strand bergen enz Frankrijk ook nog een Atlantische (Noordzee ) kust . Maar Spanje spant toch wat mij betreft de kroon !!! Want die heeft er ook nog een woestijn bij ! Daar waar in de jaren 70 al die zgn spaghetti western's werden opgenomen . Serra Nevada of zo iets . Dus diverse kusten de Middenlandse en de Atlantische en een hoog vlakte ,bergen , bossen , oude stadjes in het landschap , grote agrarische gebieden (Valencia ) grote natuur gebieden rond de Pyreneeën . Dus wat mij betreft Spanje
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Ik hoopte al dat Spanje het meest divers zou zijn :)