Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vanaf welke leeftijd mag je alleen zonder volwassene naar centerparcs?

Want ik en een vriendin willen graag een keertje naar centerparcs maar ik weet de minimale leeftijd niet.
Alvast bedankt.

Toegevoegd na 4 minuten:
En als je met een volwassene meegaat maar dan ieder in een apart huisje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
34.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Je moet minimaal 18 zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je met een volwassene meegaat maar dan ieder in een apart huisje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik niet. Misschien is het een idee om de huisjes te boeken op naam van een volwassene die dan daadwerkelijk kan inchecken tzt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor,ik en mijn vrienden waren 16!
Alles moest wel van tevoren betaald worden.
En dat was Centerparcs dus..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wordt het beleid niet eenduidig doorgevoerd want mn dochter mocht niet met haar vriendinnen.
18? Want dan ben je volwassen en volgens mij mag je vanaf 16 al want zolang je betaalt vinden hun het wel goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat mag in ieder geval vanaf je 16e,heb ik ook gedaan met mijn vriendje en zijn beste vriend en zijn vriendin.
Als je gwn alles goed regelt,ook met de betaling etc. komt het helemaal goed.(wij hadden trouwens ook een verzekering afgesloten-je weet maar nooit wat er gebeurt)
Echt doen,is zo leuk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet. Je moet namelijk minimaal 18 zijn om een dergelijke overeenkomst af te sluiten, en de verantwoordelijkheid daar voor te dragen.

Het mag dus als je 18 bent, maarja, dan ben je dus zelf al volwassen.

Je kunt natuurlijk vals spelen en een volwassene vragen het huisje te huren, of inderdaad met twee huisjes, maar dan is die volwassene wel ook eindverantwoordelijk voor het huisje waar de kinderen alleen in zitten. Maar zelf boeken mag je echt pas als je zelf die volwassene bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet onder begeleiding zijn van minimaal 1 volwassenen van 18 jaar of ouder.Er word wel eens door ouders een huisje voor jongeren geboekt,maar dat is echt niet de bedoeling.Als men er achter komt dat je daar als minderjarige zonder begeleiding verblijft moeten je ouders je komen halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding