Kent iemand een site waar wereldreizigers elkaar kunnen ontmoeten / reizen plannen / samen reizen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (9)

Als je iets bedoeld zoals hyves, facebook etc; Ja. Kijk maar eens op Zimzer. Hier kun je een profiel aanmaken en mensen uitnodigen. Je deelt je reizen maar kunt dit ook samen met iemand anders doen. Laat je verslag achtern, je foto's en ervaringen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt bv ook je reis al aanmaken die je van de zomer gaat maken.
Het syteem stuurt automatisch een berichtje naar je vrienden zodra je weg gaat en/of terug komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onderstaande website komt daar het dichtste bij in de buurt. Het is feitelijk een idee: stel je bank ter beschikking voor een reiziger en jij kan ook elders op een bank slapen. Op die manier leer je medereizigers het beste kennen, heb er al een paar keer met heel veel plezier van gebruik gemaakt.

Toegevoegd na 1 minuut:
(enne, er zijn al meer dan 1,5 miljoen mensen wereldwijd lid van...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.lonelyplanet.com/community

Toegevoegd na 9 minuten:
Tune into our communities to share memories, plan meet-ups, tap the wisdom of experienced travellers, be a travel mentor or hack the Planet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.travelblog.org/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.travbuddy.com/

Hier kun je eigenlijk alles doen wat je in je vraag gesteld hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
couchsurfing is een groot netwerk waar veel werelreizigers een slaapplek aanbieden. Pak je kans, maar doe ook eens iets terug.

couchsurfing.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.aroundtheglobe.nl en www.wereldwijzer.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die fameuze site waarvan u spreekt ken ik niet maar ik weet dat in Benidorm(Spanje)regelmatig Vlamingen die graag reizen bijeenkomen.