Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je het water drinken in Disney hotel Santa Fe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
3.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou dat niet kunnen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja hoor dat kan makkelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je dat zeker? Want in bijna heel Frankrijk kan dat niet.
Ja, maar het is niet aan te bevelen. Het bevat namelijk meer chloor of kalk dan je gewend bent. Maar je kunt in heel Frankrijk water uit de kraan drinken, dus ook in Santa Fe.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar waarom is het niet aan te bevelen? Iedere Hollander drinkt toch gewoon water uit de kraan in Frankrijk?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kan je in heel Frankrijk gewoon overal water uit de kraan drinken. Ik heb dat altijd en overal gedaan, ook in Parijs, ook in het zuiden, ook al 40 jaar geleden......
Nog nooit problemen gehad.
Amadea
11 jaar geleden
Omdat ik gauw last heb van darmproblemen waag ik het niet om chloorwater zo uit de kraan te drinken. Maar ik gebruik het wel nadat ik het met een dompelaar gekookt heb.
Op basis van de andere antwoorden hier zou je de conclusie kunnen trekken dat de waterkwaliteit in Parijs verbeterd is.

Heb zelf zo'n jaar of 20 geleden in één van de hotels rond het bekende park verbleven maar heb een slechte ervaring met het drinken van water uit de kraan. Dat was niet goed bevallen, een tijd lang last gehad van mijn maag. Volgens mij zat er ook nog een chloorsmaak aan het water.

Ik zou het zelf niet proberen.
(Lees meer...)
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb in heel Frankrijk al jarenlang altijd en overal
het water uit de kraan gedronken.
Ook 40 jaar geleden en 30 jaar geleden en 20 jaar geleden en 10 jaar geleden..............
Soms smaakt het iets minder dan in Nederland.
Maar nog nooit een enkel probleem ondervonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook dagen met maagpijn rond gelopen, had ook diarree. Ik zou voor de zekerheid gewoon flessen water van hier meenemen of het water daar eerst uitkoken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding