Waar kan ik online zien waar de flitspalen staan naar mijn vakantieadres in Frankrijk, zodat ik een spiekbriefje kan maken?

Het tonen van Flitspalen in de TomTom is verboden, maar er is vast nog wel ergens een online routeplanner te vinden die de flitspalen wel toont.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Ritsuka
11 jaar geleden
Gewoon niet te hard rijden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee natuurlijk niet ;-)
Maar je schrikt je elke keer wezenloos, kijken op de kilometer teller, en ze staan vaak net berg af of verdekt voor een peage waar je net 50 mag. Ik ben liever voorbereid :-)
Ritsuka
11 jaar geleden
Er staat van tevoren een bord: trajectcontrole. Dan weet je dat ze er aan komen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga gewoon op een zwarte zaterdag heen en op een zwarte terug: ik geef je de garantie, je krijgt geen boete ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel leuk en begrijpelijk... Pelle :)))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan het fout hebben, zeker weet ik het niet, maar ik dacht dat je binnen Europa alleen in Zwitserland geen TomTom met flitswaarschuwing mag gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@almighty: In Frankrijk is het sinds begin dit jaar verboden, net als dat je 2 gevarendriehoeken mee moet en 2 blaaspijpjes / alcoholtesters. @ritsuka: Er staan inderdaad af en toe borden met een WiFi icoon (maar dan op z'n kant). Toch weet ik ze liever nog verder van te voren, ze verbieden het niet voor niets ook op de TomTom toch? @Pelle - ik vertrek na (zwarte?) zaterdag op zondagochtend om 2:00 s'nachts na 6 uur geslapen te hebben. Dan rijd ik tegen 6:00 op zondagochtend Parijs voorbij. Heerlijk bijna zonder file in 10 uur in de Dordogne :-)

Het beste antwoord

Die info is beschikbaar via de volgende link:
http://www2.securiteroutiere.gouv.fr/IMG/pdf/Liste_Nationale.pdf

Een complete lijst met alle Franse filtspalen!
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is in ieder geval iets, maar het wordt wel een gepuzzel zo. Zou er ook nog een database zijn die gekoppeld is aan een routeplanner?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je je mag er zelf nog wel iets werk voor doen hoor.
+