Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het verstandig om naar China zgn. hardshell koffers mee te nemen of volstaan normale koffers ook prima? (i.v.m. opensnijden van de koffers)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
704
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
uit nieuwsgierigheid: wie zou volgens jou je koffer open willen snijden? in combinatie met China natuurlijk.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

dat is altijd verstandig. Maar naar China is het probleem minder groot dan naar een 3de wereldland. Ik heb jaren lang wel met een 'zachte' koffer gevlogen, maar hardshells zijn minder kwetsbaar. Je bent sowieso verzekerd tegen dat soort dingen. ( wel goed regelen en checken) En je moet nooit waardevolle spullen in je koffer doen. ( camera's geld etc) alleen maar kleren...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben vorig jaar ook met een "normale" koffer naar China geweest. 1 slotje erop en verder niets. Het valt reuze mee, dn als je het niet vertrouwd, kun je je koffer inwikkelen met doorzichtig folie. Ik heb dit toen ook bij sommige mensen gezien en je kunt dan bij aankomst zien of er iets mee gebeurt is. De kans is zeer klein dat dat gebeurt door mensen van het vliegveld. Wel zou ik in China zelf, bij het alleen laten van je koffer in je hotel, ten aller tijden je koffer op slot doen. Niet alleen in China, maar eigenlijk overal jezelf dit aanwennen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik reis al jaren de wereld rond met hardshell koffer. Ging prima. Heb er nu een met iets zachtere schaal en vier wielen. Ook prima. vooral daar zou ik naar kijken, dat je nieuwe koffer vier wielen heeft en tegen regen bestendig is...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding