Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik naar een mobiele telefoon bellen in mexicostad want mij lukt het maar niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
579

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het kan zijn dat die mobiele telefoon niet werkt op de frequenties die ze in Mexico gebruiken. De nieuwste telefoons hebben quad-band en dan kan je zo'n beetje overal terecht. Met tri-band of erger nog dual-band heb je in de Amerikaanse landen veel minder kans.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben deze zomer in Mexico geweest (hoewel niet in Mexico-stad) de telefoon van mijn man deed het prima en die van mij dacht dat hij vakantie had, niks noppes deed hij en niks hielp, we hebben nog geprobeerd handmatig een netwerk in te stellen, we hadden natuurlijk een werkend voorbeeld, maar helaas

Toegevoegd na 39 seconden:
Ik heb Telfort, mijn man Vodafone
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden
Ligt er aan waar het abonnement is afgesloten. Als je een toerist wilt bellen die niet uit Mexico komt zal je eerst het landennummer moeten draaien van het land waar het abonnement thuis hoort. Voor een Nederlands nummer hoeft dat niet (als je tenminste vanuit Nederland belt)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien werkt het zo: landennummer Mexico 0052 0f +52 en dan het mobiele nummer zonder de 0 vooraan.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding