Wie is er wel eens in Mimizan geweest in Zuid Frankrijk?

Ik ga er van de Zomer heen maar wil graag weten hoe het daar is...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (5)

Er staan op youtube aardig wat filmpjes, daar kan je al de sfeer van vorig jaar proeven. Zie bijvoorbeeld hieronder:
Amadea
13 jaar geleden
Zee en stappen. That's it.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als beginnend golfsurfer of jonge surfer voor een golsurfkamp ben je op het juiste adres.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mimizan=tof
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je houd van Zee(surfen, Zwemmen alleen in de aangegeven stukken). en stappen is het daar geweldig! Als de wind verkeerd staat ruik je de papierfabriek, maar een extra biertje lost dat op. let ook op bij naar het strand gaan. op de aangegeven stukken mag je zwemmen, maar niet surfen. de overige stranden mag je surfen, maar niet zwemmen(tot je navel geloof ik). en de niet aangegeven stukken zijn bovendien ook bestemd voor naaktrecreatie. Meestal zijn de golfen er prachtig, soms monsterlijk hoog! als je er met volle maan bent, probeer dan eens een nachtsessie!