Zijn er in de meeste grote klassehotels in Japan computers (met internetverbinding) beschikbaar ?

Ik zou op reis gaan maar heb geen laptop ....

14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ja wereldwijd hebben ze in klassehotels computers met een internetverbinding.Klasse toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Weet je nog niet naar welk hotel je precies gaat? Dan zal het ongetwijfeld op de site staan. Ik denk dat er in de betere hotels vast wel een computer beschikbaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Japan zou ik me geen zorgen maken of het hotel al dan geen computers met internetverbinding heeft.
In het uitzonderlijke geval dat het hotel geen internet-computers aanbiedt, durf ik te wedden dat je binnen een omtrek van 300 meter meerdere internetcafé zult vinden waar je kunt internetten.