Wat voor kleding heb ik nodig in Cairns?

Ik vertrek zaterdag naar Australië!!!!
Eerst 5 dagen Sydney en daarna 5 weken Cairns en port Douglas.
Ik ga vrijwilligerswerk doen in Port Douglas, en overnacht en "woon" in het weekend in Cairns. Nu heb ik al op internet rond gekeken van wat voor soort kleding kan ik daar aan.
Mijn reisbegeleider mailde dat ik voor 's avonds een sweater of vest nodig heb maar als ik uit zou willen gaan iets zomers. Maar wat moet ik dan aan in het weekend? Het is in Cairns rond de 28-24*C op dit moment.
In Sydney ga ik rondreizen. Wat kan ik voor daar het beste meenemen het is daar nu rond de 14-16 graden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Niet te zware broeken. Licht spijkerstof of ander licht katoen. Op spijkerstof past alles.
Afritsbroeken zijn altijd handig. Neutrale kleuren.
Beperk je tot 2- 3 kleuren.
Ik neem altijd alleen zwart, rood, paars mee. Dan past alles bij elkaar.
T-shirts. Simpele katoenen shirts die je makkelijk kan wassen.
Laagjes: hemdje, T-shirts, vestje.
Met 28 graden is een hemdje genoeg. Moet het wat netter, dan een t-shirt met mouwtjes, en wordt het wat frisser, dan een vest erover.
Maar als je die in slechts twee/drie kleuren hebt, dan maakt het niks uit en heb je niet veel nodig.
Schoudertas of heuptasje voor voor! Daarin je geld en belangrijke dingen en dingen die je bij de hand wilt hebben. Neutrale kleur die past bij je outfit.
Er zijn van die superlichte, heel klein opvouwbare rugtasjes. Die heb ik in de kleur van mijn kleding. Je voelt niet dat je die draagt en daarin gaat je vest, een lichtgewicht regencape, een flesje water, een broodje..........

En verder is het afhankelijk van: hoeveel kan je meenemen?
Hoe makkelijk ben je? Hoe relaxed kan je rondreizen, zonder je al te druk te maken om je uiterlijk.
Hoe kouwelijk ben je? Heb je het snel warm of koud?

En dan nog iets: Sydney is een stad. Daar is alles te koop!
Dus maak je geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord hier heb ik tenminste wat aan :)