Kent iemand het eiland KRK bij Kroatie? En kun je daar zeilen?

Wij willen met onze Finjol en auto naar Kroatie en zoeken een mooi gebied om te zeilen met deze kleine boot en een geschikte rustige camping.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Water + eilanden + dorpjes = varen, met wind zelfs zeilen.
Een blik op de kaart http://maps.google.nl/ ...

Antwoorden (1)

Ik ken het erg goed.. de campings daar zijn allemaal goed.. wil je klein dan wordt jet lastig want dat kennen ze in Kroatie niet.. wat je op die campings veel tegenkomt zijn de kroaten zelf, nederlanders ook wel maar veel minder.. de oversteek naar KRK gaat tegewoordig gewoon via de brug..je boot meenemen is geen enkel probleem. je betaalt wel tol..
het haventje van de hoofstad van Krk=Krk is groot genoeg voor plezierjachten en je vaart er magnifiek..een tip: ga een dagje naar de Golden Coast.. je weet niet wat je meemaakt! En natuurlijk vaar je ook naar het vrouweneiland van Tito, waar deze zijn vrouwelijke gevangenen vast hield, en naar RAB om lekker te eten aan het water..en naar Cres om te winkelen...

veel plezier!