Welke camping op rock werchter is aan te raden???

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Rock Werchter.
Ik heb alleen nog niet veel informatie kunnen vinden over de campings. Ik wil het liefst rond 5 uur 's ochtends op donderdag vertrekken ik denk dat ik dan rond 7 uur daar aan kom. Helaas kan ik niet al op woensdag weg omdat ik dan al wat heb staan. Wat ik me afvraag is of er dan donderdag ochtend nog wel genoeg plek is. En hoe is het op de campings qua douche en wc's is dat wel schoon? en is er drinkwater daar uit de kraan? En welke camping is niet ver van het festival af?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
4.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaloers! Deadmau5 draait, wat zou ik daar graag heen gaan..

Antwoorden (2)

Ik ging naar camping de klokkeberg. Het is een prima camping met schone douches en wc. Het is iets verder lopen maar ik vond het erg OK. + de andere campings waren al gauw vol en hier was voldoende plek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rond het festivalterrein liggen een tiental campings, allen uitgebaat door plaatselijke verenigingen. De campings worden ingedeeld in 3 zones:

Zone A langs de invalsweg vanuit Haacht (enkel bereikbaar via Haacht)
Zone B langs de invalsweg vanuit Rotselaar (enkel bereikbaar via Rotselaar en via de E314)
Zone C langs de baan Betekom-Werchter en langs de ring van Werchter (enkel bereikbaar via Tremelo en Aarschot)

BELANGRIJK: de brug in Werchter, waar de 3 invalswegen samenkomen, is tijdens het festival afgesloten voor het verkeer. Hou daar rekening mee als je met de wagen naar Werchter afzakt en op een bepaalde camping of parking wenst te geraken.

Download hier het camping/parkingplan.:
http://media.livenation.co.uk/fido/publishing/files/Camping_RW.pdf

Hier enkele sites van campings

http://www.campingb0rw.be/

http://www.campingc3.be/nl/camping.php