Hoe kom ik te weten of mijn vlucht terug gaat naar Nederland? Ik wil heel graag weten of die gaat!

Ik zit dus vast in Denver stad, Colorado, USA. Vrijdag zou ik terug vliegen maar dat ging dus niet lukken door die stofwolk. Ik heb nu een nieuwe ticket gehad. Ik vlieg met Delta..

- Dinsdag 20 april 2010 vertrek vluchtnr. 2244
1125 AM (lokale tijd) Denver - Detroit Metro
aankomst 0416 PM (lokale tijd)

- Woensdag 21 April 2010 vluchtnr. 8573
vertrek 0940 PM (lokale tijd) Detroit Metro - Paris Degaulle aankomst 1125 AM (lokale tijd)

- Woensdag 21 april 2010 vluchtnr. 1740
vertrek 0105 PM (lokale tijd) Paris Degaulle
aankomst 0220 PM (lokale tijd) Amsterdam

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thanks!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alvast een goede vlucht gewenst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben je weer thuis?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jep, terug van weggeweest :D

Antwoorden (4)

kijk dan op internet of teletekst

Toegevoegd na 1 minuut:
de eerste vliegtuigen vliegen weer

wel thuis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem contact op met de luchtvaartmaatschappij waar je mee vliegt. Die kunnen je ongetwijfeld voorzien van de laatste informatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, dat kunnen wij nooit beter weten. Detroit - Parijs is natuurlijk de bottleneck. Denver - Detroit zal geen probleem zijn, en als je eenmaal in Parijs bent, kom je sowieso wel op de één of andere manier thuis.
Neem contact op met Delta, zij moeten je kunnen voorzien van de meest recente informatie.
Heel veel succes met de reis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoek een website van die Schiphol