Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je in de Verenigde Staten rechts inhalen?

Ik zag laatst een filmpje waar auto's elkaar ook recht inhaalde. Is dat daar niet verboden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de snelweg mag je daar elkaar alle kanten voorbij, er is ook geen rechts is langzaam links is snel beleid.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Op zeg de grote wegen is het' keep your lane ' dus rechts in halen is toegestaan maar je mag niet snel van links naar rechts door het verkeer heen zigzaggen . Maar ongeveer het zelfde wat wij bij file rijden hebben . Dus is even de rechter baan sneller dan haalt rechts links in . Ik denk dat het vroeger of later ook in Nl op 5of 6 baans wegen toegestaan gaat worden . Zeker als iedereen bijna even snel rijdt .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en weet je eigenlijk ook toevallig wat de maximum snelheid is? is dat dan iets van 65 miles/h ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kapperkort heeft helemaal gelijk. Op 4 -en 6 baans wegen mag je zowel links als rechts inhalen, zelf heb ik er ook een tijdje rondgereden en het viel mij ook op dat je van meerdere kanten wordt ingehaald of zelf inhaald. Op de Interstates is de max. snelheid 65m/h. Verdere rege;s en wetten kun je op onderstaande link lezen:
http://www.theusa.nl/reizen/reisinformatie/autorijden/index.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké bedankt allebei!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing