Wie weet een goede reisorganisatie voor rondreizen in Thailand??? (zie uitleg)???

Ik en mijn vriend hebben speciale wensen voor een rondreis naar Thailand. Ik zal ze opstellen. Mijn vraag ik om een goede reisorganisatie die hiervoor kan zorgen.
Deze ken ik al en sommige zijn uitgesloten: FOX, Kras, Smaragdreizen.

Dit zijn onze wensen:

11 dagen rondreizen met een nederlands of engels sprekende reisleider. (in een groep of alleen wij 2 maakt niet uit..liefste niet in een TE grote groep, maar dit is meestal niet) door heel Thailand met allerlei excursies.

Daarna 11 dagen op het strand verblijven, dat dit OOK door die organisatie geboekt is (ivm calamiteitenfonds ed)

Tickets ook geregeld door de organisatie.

All-in prijzen (dus niet dat er (VEEL) allerlei dingen optioneel zijn of exclusief.

Het zijn veel eisen en ik hoop dat iemand ervaring heeft met rondreizen door Thailand met een organisatie en mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel allemaal !! Ik ga alles goed onderzoeken :P

Antwoorden (14)

Ook al stond er bij dat je hem al kent of uitgesloten zijn raad ik je fox aan. Zelf ook een mooie reis daarmee gemaakt door Thailand en via de reisorganisatie nog een week strand er aanvast geplakt! Helemaal perfect, je kan ook in nieuw vennep (nh) een bijeenkomst bijwonen wat de reis inhoud! Zeker de moeite waard!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Djoser reizen, zijn hier heel goed in. Ken mensen die er erg tevreden over zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Djoser of Koning aap hebben allebei reizen met een niet te grote groep (max ergens rond de 20 denk ik) veel tijd om je eigen dingen te doen, maaltijden niet inbegrepen dus die moet/kun je zelf uitzoeken.
Ik weet niet hoelang hun reizen op het ogenblik zijn maar dat is op hun site wel te vinden. Ik ben over allebei tevreden.
Shoestring zou je ook kunnen proberen, heb ik zelf nooit mee gereisd, schijnt gemiddelde jongere leeftijd te zijn, ook iets mindere accomodatie.Groepsgrootte daarvan weet ik niet.

Djoser , koning aap zijn dus niet All-in wat ik persoonlijk weer een voordeel vind
succes , en veel voorpret gewenst
12 jaar geleden
Volgens mij is Riksja online een optie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben goeie ervaringen met "wereldcontact". Zij zijn erg goed in verre bestemmingen.
Succes en zo mogelijk , goeie reis.
12 jaar geleden
34 verschillende rondreizen bieden ze bij BM Air aan.
Heb zelf geen ervaring met BMair. Is zelf alles regelen geen optie? Thailand is een prettig en makkelijk land om te reizen.Goed openbaar vervoer, goedkope binnenlandse vluchten. Heb dit zelf ook gedaan in combinatie met Laos.
Goedkoop en veel gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het eens proberen bij de organisatie waarvan ik de link hieronder neer zet.

Je kunt hier heel veel verschillende pakketjes boeken. Hiermee kun je je reis precies plannen zoals je wilt. Je geeft aan in welke gebieden je wat wilt doen en ook strandpakketten zitten er tussen.
Optimale vrijheid in keuze, terwijl toch alles voor je geregeld is.

http://www.thailandonline.nl/thailand-reizen-bouwstenen.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij had ik Riskja / Thailand online al genoemd. Staat er nu dus dubbel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zag Riksja staan, Thailand online had ik niet gezien.
Kijk eens op www.holidayinternational.nl
Die hebben een ruime keuze en zijn ook redelijk goedkoop .
De reis die ik bij hun geboekt had was goed en goedkoop .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb goede ervaringen met Reisbureau Dream Travel (Thomas Cook) in Kortenhoef. Al diverse (verre) reizen op mijn wensenpakket uitgezocht en uitgevoerd. Zeer persoonlijke benadering en ook telefonisch alles te regelen. O.a. Thailand, Cambodja, Argentinië, Zuid Afrika door dit reisbureau verzorgd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thailand travel in rotterdam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij gaan altijd met Jiba.
Zelf vind ik dat een fijne reisorganisatie !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij neckerman
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Greenwood Travel! Dit is een reisbureau in Bangkok, gerund door een Nederlander. Jij stelt zelf of in overleg je reis samen en zij kunnen alles voor je regelen. Ook kun je hier georganiseerde reizen of tours boeken. BM-air koopt hier ook in, dus bij hen zou ik niet boeken, is nl duurder dan wanneer je rechtstreeks bij Greenwood boekt. Succes!
www.greenwoodtravel.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beste mensen, kijk eens op

http://www.reizendoorthailand.nl/

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit is een goed verzorgde reisorganisatie die aan (bijna) alles wensen kan voldoen. Fijne vakantie toegewenst,