Bestaan er in België busmaatschappijen die voor een reis weinig of geen toeslag rekenen voor singles?

Ik heb besloten er dit jaar ook eens alleen uit te trekken, om eens helemaal tot mezelf te komen. Graag zou ik met de bus ergens naar een rustige plek in het Zuiden trekken. Maar er zijn overal (soms forse) toeslagen voor singles.
Bestaan er ook goedkope busreizen voor singles? Wat ik zeker niet wil is een soort datingreis of een groepsreis, ik wil echt met mezelf alleen zijn. Dus het hoeven zeker niet speciale reizen voor singles te zijn. Met Eurolines heb ik geen al te beste ervaringen (stinkende bus, voortdurend gestopt door politie etc...) dus liever een andere maatschappij.

Toegevoegd na 10 uur:
antwoord op de vragen
- geen alleengaandenreis, noch een groepsreis. gewoon een reis voor iedereen waar ik mee kan gaan als ik alleen reis, maar dus zonder een al te grote toeslag
- meerdere dagen natuurlijk (zonnige Zuiden is niet om de hoek :-))
- prijsklasse : zo goedkoop mogelijk
- regime : kamer met ontbijt of halfpension
- streek : Portugal of Spanje, maar niet in de toeristische gebieden

12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je een busreis en overnachtingen?
Wil je een weekend of langer en hoe lang?
Wil je wel met een alleengaanden reis?
Wat vind je goedkoop en wat niet meer?

Antwoorden (1)

Je geeft weinig informatie over prijs,
doel, bestemming, overnachtingen etc.
Hier zijn wat suggesties:

Supervoordelig busreizen voor alleen reizenden:
http://www.effeweg.nl/single_reizen/

http://www.singlevakantiereis.nl/griekenland-kroatie-istrie.html

Kras biedt ook nogal wat aan:
http://www.kras.nl/thema/singles