Hoe kan je op een vliegveld een stempel van de douane in je paspoort krijgen?

In marokko enzo krijg je een stempel bij aankomst, kan je zo'n stempel ook in je paspoort krijgen op vliegvelden in landen binnen europa als je er naar vraagt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
4.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd: een stempel krijg je door erom te vragen als het niet automatisch gestempeld wordt.
maar ook geldt dit: als je in Israel op Ben Goerion Airport een stempel krijgt, loop je het risico dat je Jordanië niet inkomt....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt, het gaat mij meer om landen als portugal en spanje en ierland.
Weet jij ook waar je moet zijn op het vliegveld voor zo'n stempel en aan wie je het moet vragen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de mensen van de douane voor zover mij bekend. vaak zitten ze in een hokje dat je passeert bij het binnengaan ná het vliegtuig waar de stempel ook ligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt

Het beste antwoord

Ik heb een reisverhaal gevondne van een reisleidster die gesmeekt heeft om haar groep stempels te geven, ze heeft ze ook daadwerkelijk gekregen.

"Toen ik namens de deelnemers vroeg of wij een stempel in het paspoort konden krijgen, gaven ze mij te kennen, dat dit niet meer nodig was omdat zij immers bij Europa hoorden en stempels geen plaats meer innamen in het systeem. Ik moest bedelen om een stempel. Waarom een stempel? Het is altijd leuk een aandenken te hebben uit een land die normaal gesproken niet zo veel wordt bezocht door Nederlandse motorrijders. De douanier ging wel na enig praten overstag en deelde stempels uit aan iedere deelnemer. "

Denk eraan: Het is dus iet zeker dat je ze krijgt en ten tweede dat het je aankomst vertraagd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op dit forum hebben ze het ook over europeese stempels:

http://www.worldonrails.nl/forum/viewtopic.php?p=26017
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je erom vraagt krijg je meestal wel een een stempel, maar...
Dit moet je niet willen, hoe meer stempels hoe langer je vaak moet wachten bij paspoortcontroles.