Ik ga in April naar New York en wil na een paar dagen met de trein naar Washington D.C. Is het beter om die hier te reserveren of kan dat ook in NYC?

We zijn van plan om met de Amtrak te gaan en ik wil weten of die veel gebruikt wordt, of dat het ook mogelijk is om op het station van vertrek de trein te reserveren, 1 of 2 dagen van tevoren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In nyc kan dat niet. De amerikanen komen ook eerst naar hier om te reserveren... :-p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uh hoe bedoel je? Als het in NYC niet kan, maar de Amerikanen kunnen dat wel bij ons, dan is dat toch precies het tegenovergestelde? Of begrijp ik het nou verkeerd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jah. Mijn reactie was sarcastisch. Als het in nyc niet zoi kunnen, hoe gaan de amerikanen dan mee? Die komen toch ook niet eerst hier om te reserveren, die doen dat toch ook daar.
Lees de antwoorden maar, dit brengt je in verwarring
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ja stom ik ben ook zo moe, sorry. Normaal heb ik het eerder door. Ja je hebt gelijk, ik overweeg het ook pas daar te doen eigenlijk, zodat ik de tickets ook gelijk mee kan krijgen. Dank je! :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga effe lekker slapen, knap je wat van op. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha dank je, misschien moet ik dat maar eens gaan doen. Ben een beetje burn out, dus ben er maar half met mijn hoofd bij. Fijn weekend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je gaat touren heb ik nog een tip.... Je gaat waarschijnlijk een tomtom gebruiken....
En als je dan een hotel hebt in de binnen ring van washington dc kan je moeite hebben met het terug vinden, op de tom tom.... Normaal zoek je eerst op staat dan op plaats vervolgens op straat...
De binnen ring heeft geen staat .... Je zoekt dus op land plaats en dan straat...
Het heeft ons toen een uur gekost voor dat ik die optie probeerde...
En dan nog had de tom tom moeite om de hotel holliday inn op C street te vinden ( goed hotel) maar de wegen zijn logisch op gebouwd....

Het beste antwoord

Volgens de treinmaatschappij (Amtrak) kan je beter vroeg boeken:
"Usually, you should make your reservations early to get the best fares."
Je kan via internet reserveren; dan kan je ook de beste tijden/prijzen kiezen.
Utrecht
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, ik ga er over nadenken.

Andere antwoorden (1)

Wij hebben het ook gedaan... Anders om wellis waar
Maar wij hebben hier gereserveerd. Daar naar het stations gelopen etickets gescand trein tickets opgegaald dat duurde ongeveer 10 min..., ideaal...
Ik weet niet hoelang je wilt blijven in dc maar 1 volle dag is genoeg.
Buiten het station zijn fietsen te huren en zo kan je alle monumenten bezoeken...
Verder is er in dc echt geen moer te doen...
Tis een echte werk stad...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel! Wij willen behalve de monumenten/musea bekijken ook de dovenuniversiteit gaan bezoeken, omdat we zelf doof zijn en een paar vrienden van ons daar gestudeerd hebben of nog studeren. En misschien gaan we een auto huren om een beetje te toeren. We blijven er 3 dagen. Moet genoeg zijn :-)