Ik ga in April naar New York en wil na een paar dagen met de trein naar Washington D.C. Is het beter om die hier te reserveren of kan dat ook in NYC?

We zijn van plan om met de Amtrak te gaan en ik wil weten of die veel gebruikt wordt, of dat het ook mogelijk is om op het station van vertrek de trein te reserveren, 1 of 2 dagen van tevoren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Volgens de treinmaatschappij (Amtrak) kan je beter vroeg boeken: "Usually, you should make your reservations early to get the best fares." Je kan via internet reserveren; dan kan je ook de beste tijden/prijzen kiezen.

Bronnen:
www.amtrak.com

Wij hebben het ook gedaan... Anders om wellis waar Maar wij hebben hier gereserveerd. Daar naar het stations gelopen etickets gescand trein tickets opgegaald dat duurde ongeveer 10 min..., ideaal... Ik weet niet hoelang je wilt blijven in dc maar 1 volle dag is genoeg. Buiten het station zijn fietsen te huren en zo kan je alle monumenten bezoeken... Verder is er in dc echt geen moer te doen... Tis een echte werk stad...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100