hoe kun je een maatschappij overtuigen te laten vliegen op een bestemmingg waar veek ? naar is

Ik heb laatst een vragenlijst verstuurt/gegeven aan ca 5200 mensen met de vraag welk vliegveld in marokko zouden jullie op willen vliegen ?(want ik wou graag per vliegtuig naar Tetouan en vroeg me af of meer mensem dat willen) uit die vragenlyst wilde ca 4100 mensen naar Tetouan . Hoe kan ik Royal Air Maroc/Air arabia /Jet4you overtuigen te vliegen op tetouan ?

Toegevoegd na 6 minuten:
Want als de vraag er is maken ze alln winst en dat is toch waar het om gaat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het een goed initiatief en het idee is niet verkeerd. Ik weet niet wat de faciliteiten op Tetouan zijn (personenafhandeling, brandstof, security, etc etc), maar op zich zou men natuurlijk best naar Tetouan kunnen vliegen. Vergeet alleen niet dat 4100 mensen net 20 vluchten zijn... succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is te vinden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Saniat_Ramel_Airport .maar als er 3x in een week gevlogen wordt ben je zo 7 weken verder dus kan er gevlogen worden tussen 1 juli en 1september . Maar het probleem blijft hoe kan ik ze overtuigen erop te vliegen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik belde de klantenservice van Air arabia die zeiden in 1zin nee wij gaan niet erop vliegen . Jet4you antwoorde niet en Royal Air Maroc zegt stuur een email(2 weken geen antwoord).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan zijn dat de kosten voor die paar vluchten zo hoog oplopen dat het of niet rendabel is, of de tickets erg duur worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom ik aan het geld om een toestfl te charteren? ?

Antwoorden (1)

Je kunt met veel maatschappijen ook een vliegtuig charteren. Denk bijvoorbeeld ook aan Jetairfly. Deze zijn gespecialiseerd hierin. Je kunt dan ook bijvoorbeeld Zelf tickets verkopen aan de 4200 geïnteresseerden en alleen vliegen in bijvoorbeeld vakantieperioden.