Hallo, ik heb een vraag over mijn vakantie. Hoe kan ik het opleuken ?

Hallo iedereen, ik ga nu al voor de zoveelste keer naar Texel toe en ik vind het eigenlijk niet meer zoveel aan omdat ik alles al heb gezien daar. Maar natuurlijk wel weer leuk is om heen te gaan. Hoe kan ik het opleuken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Ga op zoek naar leuke leeftijdsgenoten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als die er bijvoorbeeld dan niet zijn ?
Amadea
12 jaar geleden
Dat kan niet, die zijn er altijd te vinden. Zo het geen vakantiegangers zijn dan nog altijd eilandbewoners!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké thanks voor de tip !
Houd je van watersport? Als het weer mee zit kan watersport hartstikke leuk zijn, en je bent er zo een halve dag zoet mee. Via deze link staat wat informatie over Zeekanocentrum Texel, ze hebben van alles.

Veel plezier in eder geval!

Toegevoegd na 41 seconden:
De link :)
http://www.actiefoptexel.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hé bedankt, net even een kijkje genomen maar niet echt iets voor mij. Wel bedankt voor de moeite !
In plaats van op zoek gaan naar leeftijdsgenoten kun je natuurlijk ook aan de mensen met wie je gaat (ouder(s)/voogd(en)/familieleden) voorstellen dat je een vriend/vriendin meeneemt.
Als je al met iemand bent, maak je meestal makkelijker contact met anderen.

Je kunt je natuurlijk ook iets nuttigs gaan doen, zoals alvast boeken voor school lezen. Klinkt suf, maar het scheelt volgend jaar wel werk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien is er een leuke workshop te doen op texel, ga naar de VVV en kijk daar wat er allemaal te doen is, misschien kun je gaan schilderen, pottenbakken of zoiets?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uitgekeken op Texel? Ga gewoon een dagtripje maken met de boot naar Vlieland:
http://www.waddenveer.nl/?p=4&o=1
Wat ook altijd leuk is: parachutespringen op Paracentrum Texel. Bij mooi weer ook een leuke plek om een middagje naar de sprongen van anderen te kijken. Van 18 tot en met 23 augustus kun je er kijken naar de Open Nederlandse Kampioenschappen Parachutespringen.
Vanaf het vliegveld kun je ook een rondvlucht gaan maken over het eiland.
En heb je al eens een excursie gedaan met een gids door de duinen?
http://www.texel.net/nl/wat-te-doen/excursies/
Wat je natuurlijk ook kunt doen is een boottocht maken naar de zeehonden. Nog spannender? Ga dan even naar Oudeschild en vraag aan de kapitein van een vissersboot of je met hen mee mag als ze uitvaren. Hartstikke leuk, zo'n tochtje!
Kortom, er zijn genoeg leuke dingen te doen, lijkt me.

Veel plezier!