Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk dat mijn ouders mijn vakantie betalen met de VISA?

Ik ga met nog 2 andere op vakantie naar Dublin. Na veel gezocht te hebben kwamen we uit bij Dublin, maar toen we wouden gaan boeken kon je niet met je pinpas (maestro) betalen, aangezien 2 van de drie 16 jaar zijn en eentje net 18. Hebben we allemaal geen VISA of mastercard.... Is het mogelijk dat mijn ouders het met hun VISA betalen (wij het aan hun contant betalen) of word dit straks gezien dat wij het niet zelf hebben betaald, dus als ongeldige betaalwijze word gezien?

@HELP?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ja hoor dat mag.
Wij hebben dit ook wel eens gehad dat wij geen vis hadden en mijn ouders wel en die hebben toen met de visa betaald en wij hebben dit hun terug betaald.
Je moet wel de tickets op de goede namen laten zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan gewoon, als zij hun betalingsgegevens invullen wordt het bij hun afgeschreven. Je moet er wel voor zorgen dat de betaal informatie dus de juiste naam bij de kaart klopt enz.

Toegevoegd na 1 minuut:
En dat de tickets dus wel op jullie naam komen te staan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker. Het is helemaal niet ongebruikelijk om iemand anders te laten betalen met zijn/haar creditcard. Het is namelijk niet voor iedereen mogelijk om een creditcard te krijgen (b.v. als je te jong bent, of als je leeft van een minimum inkomen). Dit zal helemaal geen problemen opleveren. Ik heb het vaker voor anderen gedaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En sommige mensen kunnen wel een creditcard krijgen, maar willen er gewoon geen één.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook dat, ja.
Ja hoor dat moet lukken. Denk er aan dat sommige maatschappijen de creditcard willen zien van de boeker. Dus even de kleine lettertjes goed bestuderen. Ryanair vraagt dit in ieder geval niet. Misschien een gek idee. De ing bank heeft een studenten creditcard met een maximum van €1000
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding